S.T.A.L.K.E.R: Prisoners of Zona

Najlepsza gra fabularna oparta na podstawie S.T.A.L.K.E.R.'a. Już w etapie tworzenia.


#1 2011-05-28 23:25:17

Dragonic

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-26
Posty: 28
Punktów :   

Umiejętności

Są to rzeczy jakie potrafią bohaterowie. Określone stopniem umiejętności który można kupować za zdobyte wcześniej doświadczenie.
Sprawność- rzut na tą umiejętność określa czy postać jest w stanie znieść wytrzymałościowo pewną rzecz. Np. po wyczerpującej ucieczce przed nibyolbrzymem drużyna postanawia truchtać dalej do kryjówki bo zbliża się emisja. Zenek Babinicz nie ma siły więc musi wykonać rzut na sprawność i mg musi określic czy Zenek jest w stanie przetruchtać ten odcinek drogi. Modyfikator z BUDOWY.
Walka wręcz- ta umiejętność określa w jakim stopniu umiemy walczyć wręcz na pięści lub walkę przedmiotami o krótkim zasięgu. Modyfikator z SIŁY.
Prowadzenie pojazdów- ta umiejętność może pomóc w najgorszych sytuacjach np czy będziemy w stanie prowadzić samochód po wyboistych pagórkach między przepaścią a skalistą ścianą uciekając przed goniącą nas chimerą. Modyfikator ze ZRĘCZNOŚCI
Zdolności Manualne- jeżeli mamy ochote za pierwszym razem nawlec nitkę na igłę lub wykonać inną rzecz manualą ta umiejętność okaże się bardzo przydatna. Modyfikator ze ZRĘCZNOŚCI.
Strzelectwo- pozwoli nam określić jakie są nasze zdolności przy korzystaniu z broni palnej. Im więcej Stopni umiejętności przeznaczymy na strzelectwo tym większe prawdopodobieństwo że trafimy nasz cel. Modyfikator ze ZRĘCZNOŚCI.
Dyplomacja- jeżeli nie mamy ochoty komuś obijać mordy tylko po to by postawić na swoim zawsze można się próbować dogadać. Modyfikator z CHARAKTERU.
Intuicja- pomaga nam wyczuć pobudki osoby z którą rozmawiamy, lub też ocenić czy ktoś ma dobre zamiary czy też złe. Modyfikator z CHARAKTERU
Sprawność Techniczna- określa jak jesteśmy obyci z technicznym sprzętem który nas otacza. Czy umiemy naprawić zepsute przedmioty czy nie. Modyfikator ze SPRYTU
Saperstwo/Pirotechnika- jeżeli drużyna napotka na swej drodze pole minowe, to ta umiejętność może się okazać niezbędną do tego by przez nie przejść, ale jeżeli chcecie jednak coś wysadzić zamiast rozbrajać to taka wiedza też się do tego nada. Modyfikator ze SPRYTU.
Spostrzegawczość- ta umiejętność to wzrok, słuch i dotyk w jednym. Możemy dzięki niej ocenić to czy nasza postać coś słyszy, a jeżeli tego nie słyszy to czy to widzi oraz to co odczuwa. Modyfikator z PERCEPCJI.
Orientacja w terenie- dzięki temu możemy określić dokładnie kierunek północy, łatwiej jest nam znaleźć prawidłową drogę i nawet po wywiezieniu przez bandytów w las będziemy w stanie wrócić do bezpiecznego miejsca. Modyfikator PERCEPCJA.
Maskowanie- po zamaskowaniu jest nas trudno dostrzec. Tak też jest w zonie jeżeli chcesz być niedostrzeżony zamaskuj się i staraj się poruszać tak by twoi przeciwnicy cię nie widzieli. Ta umiejętność doskonali wasze zamaskowanie. Modyfikator ze SPRYTU.
Przetrwanie- dzięki tej umiejętności mistrz gry potrafi określić czy twojej postaci udało się upolować coś zdatnego do jedzenia(niewiele napromieniowanego) oraz czy wiesz co robić w określonych przez niego sytuacjach. Modyfikator z PERCEPCJI.


Жизнь жестокая. Администратор тоже.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.miedzywymiarami.pun.pl www.phone-forum.pun.pl www.mysims.pun.pl www.samp-forum.pun.pl www.pokemon-black.pun.pl